Serifeisitmir Nuriiiiii canım ablam da yaşamıştık biz ayağa bile kalkamıyordu d3 vitamini yok denecek kadar az çıktı takviyeyle düzelmişti bir baktır istersen
Nuriiiiii Serifeisitmir benimde çok düşük canm acaba ondan mı ki çok agrım var ayağa zor kalkıyorum çok teşekkür ederim
Serifeisitmir Nuriiiiii muhtemelen canım doğumdan sonra eve ablami sandalyede çıkarmıştık o kadar kötüydü baktır sende mutlaka