dugmecikk Daha önce de erkek için yapmıştım. Henüz cinsiyet belli değil ama şimdiden karar vermek istiyorum. Kafamda net bir isim var başından beri ama sizlerden de yorum almak istedimm 💗
dugmecikk Mineust yani kafamda başka seçenek yok ama tek başına Eylül de olabilir evet. Sizde var mı seçenekler 🐣
Mineust dugmecikk eylül , duru, bade, simay, miray bu isimler çok güzel bence ama tabi sizin kararınız önemli
seday93 badede güzel hatta çook beğenmiştim ilk duyduğumda ama şarap demek o yüzden anlamıda önemli :) muhafazakar biri değilim ama ne bileyim kızımın adının şarap olması garip olabilir :)