Alfabeta ben Bi keresinde 2 gün hiç hissetmedim 20. Haftalarda.. Psikolojim bozulmuştu resmen ilk gebelik olduğu için sanırım ama hiç korkacak bisey yok daha küçük olduğu için o hareket ediyor da sen hissetmiyorsun büyüdükçe sert vurur hissedersin bizimki şuan Bi saniye durmuyor vurdu mu da perişan ediyor cadaloz :)) hiç Bi sorun yok korkma