turunculuanne Zemzemtuzla benim koltuk altımda çıktı, aylardır orayı temizlemekte o kadar zorlanıyorum ki anlatamam🤦🏼♀️ Normalde hiç et benim yoktu.. doğumdan sonra bakıcam çaresine artık
Ebrarela_1963 Zemzemtuzla ben tabiki ama Doğumdan sonra düşcek büyük ihtimal benim göğüs çevremde oluşanların bir kısmı kuruyup döküldü boynumda ve alnımda da var karnıma doğru yaygın bir şekilde ama bence dökülcek onlar yaktırma işlemi denemeyin derim
Zemzemtuzla Ebrarela_1963 Banada öyle dediler doğumdan sonra dökülür diyolar ama bilmiyorum oladabilir…Benimkilerinde dipleri acıyo duş alırken kese yaparken olan yerlere süremiyoruö …kıyafetlerm takılınca acıyo filan diyorum ki herhalde diplerinden kopacak acıdıgına göre deyip kendimi suan teselli ediyorum..!!!
Ebrarela_1963 Zemzemtuzla annelerimizin hakkının ödenmediğini ödenmeyeceğini her gün milim milim yaşadım anneeeemmmm😢😢
Ebrarela_1963 Zemzemtuzla aynen benimde ilk baş öyleydi minik minikler zaten ama önce kuruyo sonra bakıyorum acımıyo ben koparıp atıyorum ama dökülüyorlar bekleyelim bakalım 🤔
Naylonbranda Pinkyellow en iyisi doğumdan sonra aldirmak,bende yaktiriyodum yarım kaldi,ama hergun yeni bı ben goruyorum desem ki güneş etkiledi,bu sene dışarı hiç çıkmadım
Pinkyellow Naylonbranda evet ya güneşten değil çünkü benim kasığımda, güneş görmeyen yer.. aldırmayı düşünüyorum sadece aldirirsam tehlikeli olurmu diye korkuyorum
Hazalveannesi Zemzemtuzla Canım bende aynı durumdayım boynum ve göğüs aramda küçük küçük ve cogaliyo ama bununla ilgili makale okumuştum dogumdan sonra geciyormuş😊
fatosd84 Benimde boynumda baya fazla kara kara et benleri var hamilelik de dahada artıyor ama bu ay tek tek gidiyor kızlar bu hafta 2 tanesi düştü ben sürekli onları çeviriyorum sonra onlar elime geliyor benim kardeşlerim kuzenlerim hepsi hamilelik de oldu sonra düşüyormuş.
BanuK Zemzemtuzla bende de var boynumda be göğüs aramda. Çok minikler ama insanın eline takılıyor rahatsız ediyor. Doğumdan sonra sönmezlerse cildiyeye gösteririm. Zaten nerelerimize neler olmadı ki ☺️ Hayrlısıyla doğumdan sonra komple bakıma girmek lazım.
Zemzemtuzla BanuK bakımla kurtulurmuyuz bilmiyorum😀 Az önce kendime baktım uzun uzun bayaaaaaa vucut pert çatlamalarım afaki derecede fazla kilo aldı başını gidiyo napıcam geçecek mi eskisi gibi olabilecekmiyim bilmiyorum..kendime olan güvenim bile gitti 😟😟
Deniz-67 Anneler benımde rahımde cıktı tam giriş yerınde dr dedıkı sıgıl gecen hafta gıttım yaktı yarın yine gıdıcem bakıck yine sürecek ılacı o surduklrı kopmus benım haberım yok ama bı kaç seans surer dedı ve hamılelık boyunca da cıkarmıs öle dedı ben ılk başta et benı sandım ama sigılmiş
BanuK Zemzemtuzla vericez vericez. Doğumda bir kısım gidiyormuş. İnşallah bebekler de emerse , emzirme de 500 ile 700 kalori arası yakıyormuşuz. Ev işi , bebek, uykusuzluk, birazcık daha az börek ve kek dersek.. veririz veririz ☺️
52- Zemzemtuzla Benimde boynumda ensem de cok var birde kaşınarak cikiyo bıktım zaten kasinmaktan heryerim catliyo kasiniyorum .. birde bu et benleri çıktı