Kızlar bu zamana kadar bebek hareketlerini hep hissediyordum ama öyle tekme olarak felan değil vuruyor sağa sola kayıyor ama böyle bi can yakıcı değil göbeğimi felan oynatıyor ama hiç canımı yakmıyor böyle karnımın içinde sanki bi karın daha var onun içinden vuruyormuş gibi tam anlatamadım da bu böylemi normal yoksa sıkıntımı var bebeğin zaten kafası 2 hafta önden gidiyor iyice korkularım arttı sanki her an doğuracakmışım gibi geliyor birde bana yardım edin lütfen