Zeynozeze canım benimde kanalda değildi. Ve doktorum kanalda olmadığı için sezeryana almak istedi beni çarşamba günü sezeryan randevum vardı hatta ağlıyordum evde gitmemek için dua ediyoduö sürekli normal olsın diye. Sonra cuma gecesi nişanım geldi 39+6 da sabahı tekrar geldi gittik 40+0 dım hala beni sezeryana mı alcaklar acaba diye kendimi yiyorm tabi ve kanalda olmamasına rağmen kafasıda sağa doğru yatktı tam dik değildi ama ebeler suni sancılar suyumu patlattılar 5 saat sonunda kucağıma aldım çok şükür. Zordu evet ama bittiği an herşey bitiyor. Allah yardımcınız olsun gönlünüze göre olsun inşallah ❤️🌺