Merhabalar hanımlar. 27. Haftaya girdik çok şükür ama bende 1 haftadır geçmek bilmeyen Doğum korkusu başladı. Bu yüzden hamileliğimin tadını bile çıkaramıyorum. 1 hafta öncesine kadar günler su gibi aksın isteyen ben şimdiler de zaman hiç geçmesin istiyorum. Bunda doktorumuzdan etkisi var tabii. Ücra bir yerde yaşıyorum sadece devlet hastanesi ve 1 özel doktor var. Özeler gidiyorum mecburen ama doktora Doğumu düşündükçe ölüm korkusu sarıyor ölecekmişim gibi hissediyorum dediğimde verdiği tepki olur öyle. Kendisi beni Aslan rahatlatıp sakinleştirmediği için onun da etkisi olduğunu düşünüyorum. Doğum için kendi memleketime gidicem inşAllah ama dediğim gibi o kadar korkuyorum ki hiç zaman geçsin istemiyorum. Doğumda sanki ölecekmişim gibi geliyor ve yerli yersiz ağlamaya başlıyorum. Bir ben miyim böyle olan😔😔