Pinkyellow mrvears bendede aşırı sıvı akıntı geliyor ama.kasinti.yok koku yok hafif şişlik oldu vajinada,fitil verdi Dr ama tekrarladı 🤦♀️
mrvears Adeviye kaşıntı oluyor hafif akıntım da var ama o şekilde değil. Birde hafif kızarıklık gördüm vajinam da doktorum kaşıntı için travazol kullanabilirsin dedi
Adeviye @Mervearsln# mrvears bana bir zararı olmadı da ilerledikçe çok fazla kaşıntı oluyor tahriş yapıyorsunuz ben de travazol kullandım çok faydası oluyor siz de ilerlemeden kullanırsanız rahat edersiniz
Adeviye mrvears benim de doktorum verdi ilacı o yüzden rahatlıkla kullandım İlerlediğinde daha zor oluyor
mrvears Pinkyellow travazol kullan dedi doktor ama acaba krem iç kısma girse zarar verir mi bilemedim
Pinkyellow mrvears banada mantar kremi vermişti ben sordum iç kismada surcemmi diye hayır sadece dış kısma dedi bence travozol da oledir