Askmm Haftam bitmiş durumda bugun gittiğim doktor kontrollünde bebeğimin yüzünü göremedik maalesef kanala girmiş doktorum öyle söyledi açılmam olup olmadığını kontrol etti açılmam yok eğer olsaydı yatış verecekti fitil verdi sadece şuan çok endişeliyim akçiğerim yırtık olduğu için Sezeryan olacaktım bebek kanala girmiş nasıl olucak bilmiyorum ve doğum hemen başlar mı bunuda bilmiyorum fikirlerinize ihtiyaçım var😏