Ncmtntuuba hamileliğinin başından beri var mıydı? Benim 4,5 haftalıktan beri var 10+3 üm hala devam ediyor. Sık sık uzanıyorum ben de. Doktorum bol bol su iç dedi. Düşük tansiyondan oluyor sanırım ve yapılacak pek bir müdahale yok. Çok kötü olursan da gel serum takalım dedi.