Monnarosaa Astadavistabeybi ya çok iyimiş fiyatı şuan mı bu indirim yarın bi bakayım. Ben 1 ay içince doğcam ama kış bebeği sonuçta lazım olur 🤗
Astadavistabeybi Monnarosaa bugün aldım ben mağazada 3 tane daha vardı bence yarın varsa aynı fiyatadır kalmışsa 😍
fatosd84 Astadavistabeybi ayyyy yarında benim ailem bana E bebekten alışveriş yapacak bende bulurum inşallah bundan başka indirim varmıydı?güzel günlerde kullanın🤲
Astadavistabeybi fatosd84 çok çok teşekkür ederim tekli alt pijamalar vardı onlar 6,5 liraydı baya kalın 3 aylık olanlardan aldım onların da fotoğraflarını atarım takım alt üst şapkalı kıyafetlerden 25 liraya buldum 2 tane de ondan aldım