Kızlar merhaba.. ben ikinci tüp bebek tedavimdeyim. Adetin 2. Günü doktora gittim. Östrojen hapına başladık.. önümüzdeki hafta diğer tüm ilaçlara/iğnelere başlayıp, diğer haftaya da dondurulmuş embriyo transferim olacaktı (Ekim ayı başı gibi). Adet olmamam gerekirken, bugün biraz kanamam oldu. Başına Böyle bir durum gelen başkası oldu mu acaba? Yoksa Sadece ben miyim?