Kızlar selam,
25+2 haftalık hamileyim. 2. Kere mantar enfeksiyonu geçiriyorum. İlkinde çok dikkat etmedim ama bu sefer affınıza sığınarak belirtmek istiyorum; açık sarı, sulu bir akıntım var. Kokusuz. Her idrardan sonra geliyor. Akıntıyla birlikte yanma ve kaşıntı oluşuyor. Akıntı yokken kaşıntı hissetmiyorum. Aynı zamanda vajinada tahriş ve kızarıklık da var. Bu gün doktora gittim. Bütün şikayetlerimi belirttim. Akıntımın açık sarı olduğunu söyledim. Görmek istedi, “Ben beyaz görüyorum. Sarı değil ama mantar gibi.” Dedi. Krem ve 3 gün arayla kullanılması gereken bir fitil verdi. Henüz almadım. Adını bilmiyorum. Hamileliğinde mantar enfeksiyonu yaşayan var mı?