Edasu52 11 hafta 2 günlük bebeğimin bugün detaylı ultrasonu yapıldı herşey normal ancak 11. haftada oluşan karnın ön kısmı oluşmamış daha doktorda daha erken olabilir bide haftaya gelin öyle bakalım dedi. Böyle bir problem yaşayıp düzelen oldu mu?
Hifask44 Edasu52 canm o detaylı ultrason değildir 11. Hafta da detaylı yapılırsa elbette çocuk da problem varmış gibi çıkar çünkü tamamen oluşmamıştır daha bebek o haftalar da ikili tarama yapılıyor
Girlpowerbabe Edasu52 detaylı ultrason değildir o ikili taramadır ben de ikili taramaya gittiğimde doktor karın üst duvarının kapanmamasından şüphelenmişti ya göbeğinin üstünde kordon üst üste yığılmış ya da karın üst duvarı kapanmamış ultrasondan kestiremiyorum vajinal bakmam lazım demişti ve vajinal baktığında kordonun üst üste geldiğini bi sorun olmadığını söylemişti sizin vajinal baktı mı? Ultrasonda tam göremiyorlar çünkü
ZuhalAda Detaylı ulturason 22.24 haftalarda yapılıyor orda bi yanlısınız yada doktorunuzun hatası var bence
Tuucee1907 Benim 21. Haftamda yapıldı. 11.hafta da hiç duymadım detaylı ultrasyonu. Bebeğin o hafta organları gelişmemiştir ki, doktor hangi kafayla yaptı acbaaa😳🤔
Edasu52 Tuucee1907 aslında doktor bizim burdaki en iyi doktorlardan bir tanesi bu erken olanmış doktordan doktora değişiyor işte