Deniz_deniz123 görünce yazmadan edemedim. 4-5 parça pamuğu alın kolonyayla ıslatın üstüne karabiber dökün biraz yarım çay kaşığı falan, aynı şekilde pamukların üstünü yine kolonyalı pamuklarla kapatın. Bu 4-5 parça pamuğu şakaklarınız ve alnınıza denk gelecek şekilde koyun( burası biraz zor olabiliyor yardım alabilirsiniz) ve bir fularla bağlayın, geçin güzelce uzanıp dinlenin. Kolonya ve karabiber birleşince aynı zamanda hem yakıyor hem de ferahlatıyor ve baya iyi geliyor. Ağrının şiddetine göre karabiber miktarını ve parça pamuk sayısını (ense,kulak arkasına da konabilir) artırabilirsiniz. Doğal ve kolay bir yöntem. Deneyin umarım faydası olur. Onun dışında önerim migren taşı ve magnezyum takviyesi olur, bir de kasları rahatlatmak için sıcak duş, masaj ve karanlıkta yatıp dinlenmek. Çok geçmiş olsun.