2 güne 1 beta vermeye git dün yaptırıp 900 çıktıysa yarın bir daha git 2 güne bir yapman lazm ve en az %60 artması lazım 900 lerde kese görünmez zaten ama Allah korusun eğer dış gebelik ise çok fazla bekleme tüplere zarar vermeden igneyle düşük gerçekleşsin o yüzden mutlaka 48 saatte bir testini ver canım inşallah sağlıklı bir gebeliktir ve sağlıcakla evladını kucağına alırsın 🤲