blueberyy00 ben gebe okuluna katılmıştım, doğuma giren ebeler önceden bilgilendirmişti bizi zaten, maketler üzerinden anlattı işlemi ben tamamen korkusuzca kesi atılacağını bilerek normal doğum istemiştim, hatta uyuşturmadan kesmişler ama tam net anlayamadım hatta niye kesmediniz dedim sonra hafif bi sızlama olmuştu bebek çıkarken başk bi sıkıntımolmadı, doğum sonrasıda hızlı toparlandı. Hatta daha doğurmadan hep çok bollaştı postlarına denk gelip bollaştığını duydukça daraltma ameliyatı yaan doktor arayısına dahi girmiştim gerek kalmadı 😁