Merhaba. İkinci doğumlarda kesi atılıyormu, atılmıyor ise özellikle isteyebiliyormuyuz?
İlk doğumumda kesim vardı sağ bacağıma doğru, ben kesiden çok memnun kalmıştım ,çok büyük artıları olmuştu, şimdi ikincidede kesi atılsın istiyorum bunu şehir hastanelerinde doğururken talep edebilir miyim?