kadeerrr Kızlar 18. Haftamdayım günde 5 Litre içiyorum bazen. Bazen 5,5 ta olabiliyor. Suyu çok seviyorum en az 3 litre içiyorum bazen. Sizce çok su içmem zararı olur mu ??
Arasarzu kadeerrr Valla bende aynıyım canım 19 litre damacana 4 5 gunde bitiyor 😂 çok seviyorum bebeğimin suyu gayet iyi bir zararı yok bence
DlgluSeyda kadeerrr ah keşke bende içsem ama hiç su içme alışkanlığım yok sırf hamileyim diye şimdi zorrrrla günde 1 litre kadar anca içebiliyorum içmesem aklıma gelmez 😔 su vücut için çok faydalı icebildiginiz kadar için
Gokce_life kadeerrr ay ne güzel bi şikayet ben 1 lt zor içiyorum her gün eşimden azar yiyorum ama olmuyor yani su benim sınavım resmen 😂
Barlisko DlgluSeyda ah ah aynıyım ya hamileyim diye zorla içiyorum 5 bardak falan doktor bol su iç dedi
minikcasper kadeerrr bende en az 3.5 litre içiyorum. Suyu severdim hamilelikten öncede içerdim şimdi gene aynı devam 😂 ama 5 litre içmedim hiç
Birkucukkelebek kadeerrr eşiniz doğru söylüyor her şeyin fazlası zarar. Çok su içtiğinizde böbrekler durmaksınız çalışıyor ve bu yoruyor böbrekleri. Daha önce bi yakınımın başına geldi. Bence 3 litre falan idealdir hamilelikte
annecikk_ kadeerrr Valla bende iciyorum 5 degil ama 4 kesin yani icim yaniyo buzlu buzlu ictikce daha da cok yaniyor sanki
Mineust Canım fazlası böbreklerine zararlı 3,5 u geçme bence. Uzmanlarda 3-3.5 arasının iyi olduğunu söylüyor. Biraz azalt istersen
Aynurr16 kadeerrr kendim gibi birini bulmak beni çok mutlu etti 🤪 bende aynıyım hayatım boyunca suyu hep sevdim hala seviyorum buyuzden hamilelikteki tuvalet sıklığı beni hiç zorlamadı ben bunun için önceleri doktora bile gittim acaba şekermi var diye doktor iç içebildiğin kadar dedi enfeksiyondan ödeme şekerden tansiyona herşeye faydası var şeker yüklemede şekerim 86 çıktı tansiyonum hep dengeli buyuzden su iyiki var 🥳😍😍