Merhaba hanimlar 2 gundur artan kasilmalrim var duzensiz ama bazen korkutuyo sanki kasilma olurken hafif belimde agroyo kizimdada cok olurdu gecen kontrolde enfeksiyonum cikti 3 gun oncesi antibiyotik kullandigim icin doktorum 2 hafta sonra gelince tekrar idrar bakiyim ona gore yol alalim dedi magnezyum kullaniyodum feci ishal yaptigi icin biraktim duzensiz oldgu icin hastaneye gitmiyorum yani bazen saatte 1 kere bazen 2 kere oluyor ama bebek buyudukce galiba daha cok hissedilir dercede olmaya basladim yasayan varmi duzensiz kasilma olup dinlenince veya garket edince gecen ama yinede nstde sancisi cikan 3 yasinda bir kizim var hastane ortamina sokmak istemiyorum esim cok yogun calisiyo 😔