Kızlar gebe degilim, gebe kalmak istiyorum ve kalamadığım için bi kan testi yaptırıp hormonlarima baktırmak istedim. E-nabizdan şimdi sonuçlarıma baktım Serbest T3 yüksek çıkmış. (4.12 değerim) bu ne anlama geliyor biliyor musunuz internetten araştırmaya çalıştım ama anlayamadım pek. Randevu günüme daha var o yüzden bilenler varsa diye buraya yazdım