Kızlar sabah kanlı akıntıyla hastaneye geldim. Muayenede rahim ağzında incelme gördü doktorum yatış verdi. Ciğer geliştirici vurundum. Nstde de sancılarım çıkıyor😞 sabaha kadar kontrol altında tutacak ilerlerse doğum dediler 😢 29+2 ikiz gebeyim. Nolur bana dua edin tüp bebekle oldular zaten çok korkuyorum evlatlarım beni bırakmasııınnn 😞😞🤲🏻🤲🏻