Biz 38+1 günlük olduk kızımla son 4 günümüz. Salı günü 11de sezaryenimiz var çok heyecanlıyım.Halbuki ikinci doğumum ama sanki ilkmiş gibi 🙈 sizde durumlar nasıl ben artık yataktan çok zor kalkıyorum allaran az kaldı .Bebişleriniz nasıl kiloları biz geçen hafta 3330 olmuştuk bir daha ölçüm olmayacak 8 günde n e kadar alır bilmiyorum 3 buçuk doğsa bana yeter diyorum ele avuca azıcık gelsin diye🥰