Oykuaygun Saçlarımda aşırı kepeklenme oluyor. Çok da fazla kaşınıyor, kaşırken de artık yara yapıyorum bunun çözümü var mı, sizde de böyle bir şey oldu mu 🤦🏻♀️😥
Sozipek Oykuaygun canım aynı dertten bende muzdaribim .Bwnim 4 yıl önce başladı ilk gebeliğimde doktora gittim egzama dedi emİrdigim için ilaç kullanamadım sonrasında azaldı falan bende geçer diye çok önemsemedim şimdi ikinci bebegim doğmak üzere ve aşırı çoğaldı bende kaşıyorum kabuk kabuk oldu saçımı açamıyorum nefret ettim resmen belki doğumdan sonra azalma olur yoksa sütten kesene kadar benimle😔
Oykuaygun Sozipek gebelikten önce de vardı ama bu kadar değildi. Şuan çok aşırı çok kötü görünüyor. Doktora sormuş muydunuz
Sozipek Oykuaygun doktor hamilelikle ilgili birşey demedi stresle ve yediklerinle alakalı demişti ama bence hamilelikte tetikliyor.ketoral şampuan vermişti bana o zaman doktor ilk zamanlar baya iyi geldi azalttı sonra oda fayda etmedi istersen bi dene herhangi bir zararı yok