Selam kızlar. 24+4 haftalık hamileyim. Başından beri özel poliklinikte takipli hastayım ama doktorum sadece sezeryan doğum yaptırdığı için eş zamanlı araştırma hastanesine gidiyorum. Detaylı ultrasonumu özel doktorum da yaptırdım ve bebeği besleyen kanalında direnç var başka bi sorun yok dedi. Benim yapmam gereken bişey var mı dediğim de hayır sadece ben seni daha sıkı takip edeceğim şuan bi sorun yok haftası ile uyumlu zaten dedi. Bugün şeker yüklemesi yaptırmak için araştırma hastanesine gittim ve detaylı ultrasona orda ki doktor da baktı ve dedi ki İzmire sevk etmem gerekiyor seni şuan bi sorun yok ama orda daha detaylı bakılsın dedi. Çok korktum bebeğim 650 gram ve uyumlu haftası ile. İlaç yazdı. Daha sonra kendi özel doktorumu aradığım da öyle bişey söz konusu değil İzmire gitmene falan gerek yok dedi kafam çok karışık. Başına böyle bişey gelen var mı ?