Estağfurullah olur mu öyle sey.ne istersen sorabilirsin.önceden gidip muhasebeye ayrıntılı cektiricem dedim yan taraftaki odada randevu oluşturuldu sonra ücreti ödedim .iki gün sonra yani Perşembe günü direkt perintologa gittim.dokrorun adı Mehmet ama soyadını unuttum.oradan yönlendiriyorlar zaten . ayriyetten başka doktora muayene olmuyorsun yani doktorda herşeyi tek tek söylüyor ve gösteriyor bakarken zaten.cd ve sonuçları dosya halinde veriyorlar daha sonra kendi doktoruna gösteriyorsun.Bu arada muhasebeden indirim istedim ben yaptılar bilgin olsun 🙈🙈