Merhaba hanımlar 14 haftalık gebeyim en başından beri düşük tehlikem olduğu için iğne ve ilaç tedavisi uygulanmıştı doktorum artık gerek kalmadı derken şimdi kahverengi akıntım geliyor doktorum idrar tahlili yaptı idrar yolu enfeksiyonu çıktı ve tekrar ilaca başladım böyle bi durum yaşayan var mı 😔