Merhabalar 🌹
ben 25 yaşında anne adayıyım, yada bir kız çocuğu olmayı bekleyen bir anne. 🦩
22 yaşında kanser hastalığına yakalandım, 1 yıla yakın kemoterapi gördüm, tabi yaşadıklarımı burada 2-3 kelimeye dökemem… acıyı iliklerime kadar yaşamıştım, giden saçım kaşım kipriğimde cabası. Hastalığımla beraber sol ayak baş parmağımı kaybettim. 2019 da 10 yıllık çocukluk askım ile bir yuva kurduk, ikimizde çocuk sevdalısıyız. Doktora gittik gördüğüm ilaçlardan ötürü çocuk sahibi olmayacağımı söylediler tüp bebeğe girişmeye kalktık o sıra virüs olduğu icin tüp bebek merkezleri kapandı. Doktor vardır bunda da bir hayır dediler ama o kadar üzülüp ağlıyorum ki tarifsiz. Nisan ayında adetim 6 gün gecikti kuzenim test yap demesi ile test yaptım ve inanılmaz şekilde mucizemiz oldu. Evet bende bir anneydim o an 🎈 rabbim kimsenin kucağını boş bırakmazsın. İsteyen herkese nasip etsin. İnstgram adım ( inanmayanlar olursa için Önceki gönderilerimde resimlerim mevcut ) = gaziyüksel62
şimdi 25 haftalığız 🥀