Cigdem91 Seyma_ 17+2 yim medova şükran hanımla başladım ilgi alaka pek göremeyince fuat beye geçtim gerçekten çok memnun kaldım bebeğimin her şeyine baktı tavsiye ederim
Msna Seyma_ canım ilk zamanlarımdan beri Durdane Nil Okur’a gidiyorum çok memnunum her ultrasyında herşeyiyle inceliyor herşeyi anlatıyor tek tek Özel Selçuklu Hastanesinde
Cigdem91 Seherrr kaç haftalıksınız bizde fuat beye geçtik bu ay ultrasonda çok iyi baktı bebeğime ne gibi testler yaptırıyor şeker yüklemesine bazı doktorlar karşıymış galiba yaptırıldı mı size ??
Deletedmom05 Farabi hastanesi Mehmet bardakçı❤👍🏻 Öyle ilgili ki gece bi ağrım olsa WhatsApp’dan ulaşabiliyorum. Sürekli hastası ile iletişim halinde. Üstelik öyle Güler yüzlü ki,, memnun kalmamak elde değil❤
Seherrr Knber benim is yerinden dolayı sendika anlaşmam var 71 lira ödüyorum normal muayene ücreti emin değilim ama 85 galiba
Deletedmom05 Farabi hastanesi Mehmet bardakçı tek geçerim canım ❤ Ne zaman sorunum olsa ağrımda bile wtsaptan ulaşabiliyorum. Hastası ile çok ilgili. Ve çok güler yüzlü
HicranKzn Deletedmom05 canım bende Mehmet beye randevu aldım. Basıl davranıyor gebelere. İlgili mi bide tenkli foto veriyor mu
Seherrr Cigdem91 ben 16 haftalık hamileyim ama ablamında 2 doğumunun doktoru ordan çok iyi biliyorum lazım olan tüm testleri istiyor ama zorlamıyor tabiki şeker yüklemesi dersen ablamda istemişti ve yapıldı.
Deletedmom05 HicranKzn Canım çok iyi davranıyor çok samimi Güler yüzlü ilgili . Ama renkli foto yok maalesef
Nevra Seyma_ evet nil hanım özel selçuklu da bende ona gidiyorum doğumuma iki hafta var bakalım bu zamana kadar memnun kaldım kendisinden güler yüzlü bir doktor
Deletedmom05 HicranKzn ultrason cihazı ile alakalı sanırım. O doktorlar biraz daha pahalı oluyor benim arkadaşımın ki renkli mesela. O 200 lira muayene parası ödüyor