Ser11 Sabahdan beri grip olduğum için tartisma baslattim kimse yazmiyor. Neden hep cinsiyet bebek kilosu falan postlara bakiliyor. Geceden beri 27haftalik gebeyim grip oldum çok kotuyum doktorum yazmadı ne yapayim bilmiyorum
Mspimpirik Ser11 doktor bisey yazmadiysa bizler ondan daha iyi bilemeyiz canim yanlis bisey yonledririz allh korusun gecmis olsun.
mrvtkrl Ser11 çok geçmiş olsun 🙏🏻 Doktorunuzdan dönüş bekleyin bence de burdan yanlış yönlendirilme olmasın
Sermec27 Ser11 canım genelde ıhlamur falan içiyorlar ama yanlış yönlendirmek istemem hiç hamıleyken grip olmadım rabbim sifa versin inşallah 🤲
Tubaa1 Bol bol su iç , meyve çok ye mevsim meyvesi , limonu öylece ye çok faydalı , tarhana çorbası vs. Eğer doktorun ilaç verirse o ayrı tabi . Çok geçmiş olsun
gamzelim2234 @Ser11 Valla canım bende 18 haftalıkken çok fena grip olmuştum doktorum günde 3 kere parol+c vitamini ve bir bardak ıhlamur içebilirsin demişti sende kendi doktorun neyi uygun görürse o şekilde kullanabilirsin
fatosd84 Ser11 yanlış yönlendirme olur diye yazmamıştım cnm geçmiş olsun limonlu sıcak sular iç şimdilik doktorlar daha iyi bilir.
biokadin Ser11 canım çok limon su iyi değil tansiyon sıkıntısı olmasın gebesin şimdi dinlen sen ıhlamur varsa iç söker Allah’ın izniyle ama doktorunuza mümkünse ulaşın belki zararsız bir ilaç önerir çok geçmiş olsun🌸
kadeerrr Ser11 canım ben hastaayken doktorum bana ballı,zencefilli, süt önerdi. 3 nü karıştırıp içtim baya iyi geldi bana