Merhaba sevgili anneler.. işimiz dolayısıyla düzcede yaşıyoruz ama ailelerimiz kocaelide. Burada ki dr um derya hanim. Ve cok memnunum. Fakat eşim dogumumu burada yapmamı istemiyor. Burada ki takibim devam edecek ama izmitte dr arıyorum. Paralel olarak devam etmek son anda mecburi bir yer seçmek istemiyorum. Ama hangi hastane hangi dr baksam hepsinde baya dikkat ceken sikayetler okuyorum. Dr iyi olsa hastaneden sikayet var. Ne yapicaz böyle..