Arkadaşlar merhaba size birşey danışmak istiyorum.Doktorun tahminine göre 6 haftalık hamileyim.Bugün 2.kontrolüm vardı kalp atışı için gittik fakat doktor henüz küçük zorlamak istemiyorum dedi vajinal ultrasonla bakarız ama onuda istemiyorum daha çok küçük olduğu için dedi ayın 1inde gel duyalım dedi.Ama bi problem olmadığını söyledi önceki gidişime göre milimlerini söyledi ve keseninde bebeğinde geliştiğini bi sıkıntı olmadığını söyledi.Normal mi acaba?