pia34 Neslihan hanım işinde profesyonel bir doktor. Soğuk değil kesinlikle sadece lafı uzatmadan net açıklamalar yapıyor ve güven veriyor. Sorduğum sorulara tatmin edici cevaplar veriyor. Bence muayene olabilirsiniz, içinize sinmezse başka doktorla devam edersiniz 😊