Kızlar 40+5 teyim hafif sancıyla kavaboya gittim tuvaletimi yaparken karnının alt kısmında bi anda bi patlama gibi bişey hissettim acaba bebek mi yoksa sıvımı anlayamadım üstümü kurulayıp ayağa kalktım sanki içinden biraz bişey aktı peçeteyle sildim 1 2 damla su vardı suan sol kasığımda acıyla karışık bi ağrı var sizce nedir durum endişelenmelimiyim