Zynbgvn Haftama girdim sizde de böyle bisey var mi kızlar. Sanki ameliyat olmuşum gibi karnımın içi açıyor dün gece daha çok olmaya başladı sağa sola donmek imkansız hale geldi canımı çok yakıyor. Böyle olan var mi acaba. Kasık agrisi adet agrisi gibi bisey degil
Denizberen Zynbgvn Aynı şekilde benimde bildigin karnimin içi ağrıyo canım insanlara söylediğimde nasıl yani diyorlar tuhaf geliyo.Dun doktora söyledim yalancı sancılar dedı.
Ezgi-ceren Zynbgvn aynı tip acıdan mu bahsediyoruz bilmiyorum ama benm de birkaç hafta önce böyle deri acısı gibi bir acım vardı geçti sonradan bebek büyüdüğü için diye düşünmüştüm bir de maalesef o sıralar hafif çatlaklarım oluştu.
Zynbgvn Nurcn üstte kalsa ne olur kaynana postu olmadığı icin kimse zahmet edip yorum yapmaya tenezzül etmez :)
Deletedmom95 Zynbgvn bakın işte bu yorumunuz çok saçma. Herkesin karnının içi o şekilde olacak değil ki nerden bilsin. Bilmedikleri sey içinde nasıl yorum yapsınlar anlamıyorum gerçekten. Bende post üstte kalsın diye yazacaktım mesela.
Zynbgvn Deletedmom95 bende sizin gibi düşünüp hakkında bilgim olmayan postlara sırf üstte kalsın diye yorum yapıyorum. 2 haftadir 5 ten fazla post açtım hepsine tek bir kişi yada iki kişi cevap veriyor. Bilmeyen elbette fikir beyan edemez ama yardımcı olabilirler diye düşünüyorum …
Guluc Bende 37. Haftadayım bendede aynı durum var değişik bir acı ağrı var birde karnım taş oluyor o sıra genelde bebek toplanıyor aşağıya
Deletedmom95 Zynbgvn bakın bir kaç annemiz yazmış ama neden oldukları hakkında fikirleri varmı yok? Onların başına geldiği halde yardımcı olamazlar iken hiç bilmeyen nasıl bir fikir beyan edebilir?
Essyy Ben daha 15 inci haftamdayım dün esnerken karnimın içi yırtılıyormus gibi hissettim ve gece de devam etti neden oldu anlamadım bilgisi olan varsa yazarsa çok sevinirim