Gizemkrbl Merhaba arkadaşlar. 12 haftalık hamileyim. Bugün kontrolde doktorum rahimde 3 cm’lik kist olduğunu ve takip yapılacağını söyledi. Daha önce bu durumu yaşayan varsa süreç hakkında bilgi verebilir misiniz?