zeome merhaba hanımlar 37 haftadayz artık zaten 32 haftadan beri hep erken doğum riskiyle bogustum durdum 38 haftada doktora doğurmak ıstedıgımı söylesem yardımcı olurmu acaba artık yuruyemıyorum o kadar ağırlaştımki daha takatım kalmadı sanki 😕
Zynp01 zeome bnde 39 oldum doktor 1 ekime gün verdi bnde dayanamıyorum bugün söyleyeceğim erken alsın
Nurcn zeome bende çok kötüyüm kan değerlerim düşük baş. Dönmesi yaşıyorum Allahım yardimcimiz olsun 38 hafta olduk artık gelmesini istiyorum
Gozde19 zeome 38+3 32. Hafta erken doğum riskiyle yattm durdurdular şimdi de doğmuyo 😂😂😂 sancım var aşırı derecede dayanamıyorum gittim 70lerde çıkıyobama açılma olmadığı için doğuma almıyorlar delircem
Minikkurbagam Canım bende 37+2 oldum uykular haram oldu resmen ama anne karnında 1 gün bile çok önemli diyor doktorum.o yüzden gelişimi için biraz daha sabır 🤲🥰