Minik2829 Gonay 25 haftamdayim.plesantam önde.ama 2 haftadir sert darbeler var😀 ilerleyen haftalarda dahada artar tabi
Gonay Elbay bnm kızımda çok oynuyor fakat hareketleri çok yumuşak ve sakin.Sert tekmeleri çok nadir .plesentam önde oldgundan olabılir demişti doktorum.
Hayatuysal34 Gonay 33 haftadayım hem makat duruş hem sırtı dönük çok hifif hissediyorum bazen hiç hissetmyrm
Gonay Hayatuysal34 bnmki doğum pozisyonunda kafası aşşağıda.doktorum hafıf yumuşak hareket edıyor dedıgımde pozisyonuylada alakalı oluyor demişti
Gonay Hayatuysal34 yok olmuyor şükür .ufak ufak da olsa hıssedıyorum.senın haftan daha küçük diye belkı oluyodur öyle arada.
Gonay Hayatuysal34 bnde öyle düşündüm.bnada demustı bırkez ama pozisyonda degıstırdıklerınden bılemıyorum suan bnmkı nasıl;)