Kızlar merhaba bir sorum olacaktı bebeği sol tarafta hissediyorsanız ve sol göğsünüzde hassasiyet hissediyorsanız cinsiyeti kız sağ tarafta aynı şeyler olunca erkek oluyormuş ben bunu sağlam bir kitaptan okudum ultrasona girdim doktor erkeğe benziyor dedi ama ben bu belirtileri sol tarafta hissediyorum yani kız olma ihtimali de var sizler ne tarafta hissettiniz bebişlerinizi ve cinsiyetleri ne oldu ? 👶🏻👧🏻💕