Brcu270 Henüz 9 haftalik hamileyim ama çok dikkat etmeme ragmen hızlı kilo alıyorum progestan ilaci kullanıyorum onunda etkisi varmı acaba
ikizminikler Brcu270 kaç kilo aldın canım ben kilolu başlamama rağmen ilk üç ay kilo almadım hatta verdim
Busraveminisi1 Brcu270 ben bulantıdan ötürü almadım verdim bile üstüne canım ilk üç ay progestan kullanmama rağmen yapısal sanırım karbonhidrat ağırlıklı mı besleniyorsun
Ilossssss Brcu270 bende 9 haftalık oldum bugün ama iştahsızlık ve kusmadan dolayı şimdiden 3 kilo vermişim😓
Yade0918 Brcu270 ben 17 haftada 3 kilo aldım diyetisyene gidiyorum şimdi listeye göre yiyeceğim artık 10 kiloyla kapatmak lazım 🙈
Brcu270 ikizminikler bende 72 kilo ile basladim suan 75 kilo geliyorum bu kadar hızlı olmasına anlam veremedim
ikizminikler Brcu270 bulantın kusman olmadıysa yemeğini yiyorsan alırsın normal bence herkes aynı olmuypr ama bi daha doktora gidince danış
Brcu270 Busraveminisi1 olabilir canim bnde hiç bulantı kusma olmadı hareketliyim çalışıyorum da ama bünyeden kaynaklaniyor herhalde
Ilossssss Yade0918 dikkatli ol o zaman canım. Çok kilo alırsan da sonrası senin için zor olur dengeli beslen🌹
Brcu270 Yade0918 ben böyle giderse 17. Haftaya kadar çok fazla alacağım herhalde bulunduğum yerde diyetisyen olsa Bnde giderdim
Zeyyno_ Brcu270 Kimisi başta alıyor sona doğru almıyor kimiside hamilelik boyunca alıyor canım Ben ilk 5ay almadım sonra birden almaya başladım 🤷🤷
Ates2020 Brcu270 mesela ben 15 haftalık oldum 57,5 tum öğrendiğim zaman şimdi 59 geliyorum 2 gün önce 58 dim. Birden bire 1,5 kilo arttı. Yemem normal korkuyorum bende çok almaktan vermesi zor çünkü bende gitmiyor 2 sene de verdim kızımda
Semanurry Brcu270 ben 47 kilo ile hamile kalmıştım kusmaktan 46 ya düştüm. Ama 4.aydan sonra kilo alımım arttı en son 53 kilo oldum. 6. Ayımız daha yeni bitti. 2-3 ayda 7 kilo aldım iştahımda açık şuan bakalım doğuma kadar kaç kilo alacağım 🤷🏼♀️ Kızımı bekliyorum o sağlıklı olsun da 💓💓💓
Mavininannesiseyda Brcu270 çok fazla yemememe rağmen iki kilo aldım 😢 ama şu süt meyve çok yiyorum acaba ondan mı bilmiyorum