Zeynoveannesi Arkadaşlar bu hastanede doğum yapan var mı ekipmanları yeterli mi hastane temiz mi? Hüseyin mıhçıyı çok met ettiler ama hastanenin yeterliliği açısından açıkçası biraz şüphelerim var. Bilgisi olan var mı?
Purpura26 Zeynoveannesi Ben de Giresunda yaşıyorum canım. Yengelerimin ikisde 3 çocuğunu orda doğurdular. Gayet memnunlardı. Ama ben ada hastanesinde esra çelik varmış o doktoru merak ediyorum. Gidenler çok memnun
Yaseminkonal Zeynoveannesi Zeynoveannesi benim doktorum da Hüseyin Mıhçı. Ablam onda doğum yaptı sezeryan çok şükür bir sıkıntı yaşamadılar. Bir kaç arkadaşım da ona gitmiş . Etkilenerek bende gittim. İletişimi çok iyi, sadece randevu saati 5/10 dk şaşabiliyor. Kendin gidip görmen daha iyi olur
Zeynoveannesi Mhmtftma ya doktor çok iyi diyor herkes 😂 giresunda Bi Hüseyin mıhçi furyası gidiyor çok merak ettim resmen doktoru 😂 ama hastane ufak ya o beni biraz korkutuyor 🙄
Mhmtftma Yaseminentrk doğum yapmadım ama yapan arkadslarim var çok memnunlar Hüseyin mihcida çok iyi bı doktor bence güler yüzlü sorularini eksiksiz cevapliyor ama kendim doğum yapmadığım için bilemiyorum ☺️
Zeynoveannesi Mhmtftma He benim çevremdeki herkeste çok memnunmuş Bi gidip kendim de görmek istiyorum Hüseyin beyi ya. Herkesin yorumu çok iyi
Zeynoveannesi Purpura26 sezaryen mi yaptı yengelerin ya ameliyatta falan sorun yaşadılar mı nasıldı bebek hemşireleri falan? Ya ada hastanesi bana çok yakın ama neden bilmiyorum kadın doktorlara, karşı çok ciddi Bi önyargım var🙄 gidemiyorum korkumdan 😔
Zeynoveannesi Purpura26 ya hastane ufak ya sanki ameliyathanesi falan temiz mi ekipmanları yeterli mi diye düşünüyor insan işte 🙄 ben biraz fazla takıntılıyım bu konuda Bi önceki doğumumdan dolayı 😔 üff ne bileyim ya çok kararsızım 🤦🏻♀️
Pelin093 Zeynoveannesi ben kentte dogum yapt ugur beyde ameliyat ortami cok güzel cok temiz hic sorun yapma
Bhrykndmr Zeynoveannesi Çevremdekilerin çoğu o hastanede doğum yaptı. Gayet güzel bir hastane bence. Hüseyin mıhçıyı bilmiyorum ama bizim doktorumuz Uğur Deniz Türel ilk üç ayımda o doktora gittim çokta memnundum ☺️ Keşke doğumumu da orda yapabilseydim maalesef istanbul da yaşıyorum.