balpetegiii 3.5 aylık evliyim hamile kalmak istiyorum fakat böbrek taşı düşürmek üzereyim böbrek taşı hamile kalmaya engel mi daha önce de ovulasyon dönemlerine dikkat ederek ilişkiye girdim fakat 3 aydır olmuyor lütfen yardımcı olur musunuz
Fatma2277 balpetegiii engel değil diye biliyorum ama bence taşı düşürdükten sonra hamile kalmaya çalış. Taşı düşüremeden hamile kalırsan hem gebelik hem o mahvolursun.
Neslihan1903 balpetegiii sakin taşı düşürmeden hamile kalma çok eziyet olur sanırım hiç ağrı çekiniyorsun ben 4 tane böbrek taşı düşürdüm ömrümden 10 yıl gitti kolay bir şey değildir hele hamileyken düşünmek bile istemem rabbim korusun o yüzden daha yeni evlisin taşından kurtul gebe kalırsın hayırlısıyla
BarlasMom94 Ben hamile kalmadan önce ağrı ile acile başvurmustıum. Sırt ağrısı. Doktor iki böbreğinde de kum var dedi. Sonra aradan çok kısa bir zaman geçti hamile kaldım. Kum için ilaçta kullanamadım. Ama kum, taş engel değil
balpetegiii BarlasMom94 doktor bana ilaç yazmış fakat reçeteyi okuduğumda gebelik düşünüyorsanız kullanmayın yazıyordu bende ilacı bıraktım şuan bir yandan gebe kalmak istiyorum bir yandan o taşın düşmesi gerekiyor çok arada kaldım.
BarlasMom94 balpetegiii aynı durumdaydım bende canım ben kullanmadım. Bol su içtim 2-3 litre arası. Şuan hamileyim zaten. Doğumdan sonra tekrar kontrole gitmeyi düşünüyorum. Arada ağrı giriyor çünkü. Bir de o zamanda kumdan dolayı idrar yolu enfeksiyonum olmuştu doktor antibiyotik verdi. Bir hafta kullanmıştım ama çok ta korkarak gebelik olursa diye
balpetegiii BarlasMom94 Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin canım. Yani şimdi ilacı kullanmayım ve bol su ile mi düşüreyim BarlasMom94
BarlasMom94 balpetegiii amin inşallah. Allah isteyen herkese versin bebiş. Eğer bu ay adet olursan iç ilacı canım yani hamile olmadığına eminsen iç. Ama şüphen varsa bence içme ama üç litreye yakın su tüket ilk zamanlar zor oluyor içmek ama alışıyorsun
Neslihan1903 balpetegiii sancı olmadan taş düşmez aynı doğum gibi sancı olmadan olmaz kırdırmam lazım sanırım ben sancıyla düşürdüm limonlu su iş bol bol su çok önemli
Ayssedmn Tedavi bitmeden hamile kalma bence çünkü hamileyken kum ve taş daha çok oluyo böbrek ağrıları seni mahveder benim hamilelikten önce hiç bir sorunum yokken kum döküyorum şu an ağrılarım oluyo