OzgeSahin2 Bizim doktorumuz da meslek hayatımda ilk kez başıma böyle birşey geliyor dedi, ilk kez emin olamıyorum dedi. Ekstradan sadece cinsiyet için çağırdı ama yine olmadı.
İlkten düşünün ki ikili testte %90 kız dedi biz hiç acele etmedik.
Sizi anlıyorum , bizimde ilk bebek çok heyecanlıyız. Oda bize heyecan oldu öyle düşündük. Tabi her gittiğimizde hayal kırıklığı ile döndük ama aklımıza başka bir düşünce gelmedi. Sonra hatta cinsiyet partisi yaptık daha bir sürpriz oldu bence bizim için .
Hatta bizim yakışıklı yüzünü hiç dönmedi , bir türlü net görmedik yüzünü
Sizde sabırlı olun 🤗 hayırlı , sağlıklı olsun 🌼🌼