01345 Tercih elbette sizindir . Ama şey okumuştum bazen sancı olarak tepki almıyorsun acı çekmiyorsun ama , nts de belli oluyormuş. Hatta bir kere doğum başlamış ama bayan fark etmemiş nts de çıkmıştı.
Gitmek istemeyişinizin sebebi nedir ? Gereksiz mi görüyorsunuz