12052021 Merhabalar ben hamileliğimin 7.haftasındayım ve bugün biraz kan geldi karnımda da ağrı var neden olabilir bunu yaşayan varmıydı
MYstryy 12052021 yasyanda vardir benxe yasadim dusuk riskim vardi. Ama senin belki daha baska sorunların var bilemeyiz o yuzden vakit kaybetme doktora git lutfen.
minnakmina 12052021 doktora gitmelisin kanama düşük tehlikesidir ilaç kullanmalısın hiç beklemeden git
12052021 Mineust aşırı şiddetli Bi kan değil ama lekelenme gibi İnternette okudum da bebek rahime yerleşirken de kan gelebilirmiş inşallah düşük değildir inşallah
Mihribaaan 12052021 ikisi de olabilir inşallah yerleşme kanamasıdır ama bende minik lekelenmeyle gitmiştim doktora düşük yaptığım söylendi hemen gidin doktora bence
TuqceBzg 12052021 korkma kötü düsünme dinlen bol bol aynı kanamayı bende yaşadım yerleşme ve rahim büyüdüğü için olurmuş ama her ihtimale karşı doktoruna görün progestan kullanmaya başladım belki sanada önerir
Mineust 12052021 bi damla bile olsa düşük yapıyo olabilrsin bide karın agrın var. Yerleşme kanaması herkeste olmuyo. Bide kanama olmasa bile düşük olabiliyo ki senin hem kanaman hemde karın agrın var.
Brokoli hafta cok erken oldugundan bircok sebebi olabilir. doktora giderseniz korkmaniza getek olmayabilir ama bu srkilde bilemezsiniz. eger kan uyusmazliginiz da varsa kamamadan sonra igne olmaniz gerekir 72 saat icinde