38+2 günlük hamileyim. Cuma günü kontrole gittiğimizde 3 cm açıklık olduğunu öğrendim. Doğuma bu kadar yakın olduğumu duyunca çok panikledim. Tüm hazırlıkları yaptık doğumu beklemeye başladık. Ama ne ağrı ne kasılma vardı bende. Sıcak banyo yaptım, squat hareketleri yaptım, bolca hurma yedim yürüdüm ama nafile doğurmayacağım herhalde dedim. Tam umudumu kesmişken bugün sabaha karşı bir karın ağrısıyla uyandım, bekledim geçmiyor. Kasılma da eşlik ediyor. Kızım uyanmadan ağrı çektiğimi görmeden hastaneye gidelim istedim. Neyse gittik nst de çok düzenli sancılarım vardı hatta 80-90a çıkıyordu ağrılar, ebe Doğum sancıların başlamış dedi muayene etti tekrar oğlumun başı kanala girmemiş daha, 2-3 cm açıklık var dedi. Doktoru aradı o da eve gitmemi sancım ağırlaşınca gelmemi söyledi. Eve geldim kahvaltı yaptım ve uyudum. Uyandığımda ne sancı vardı ne kasılma 🤦🏼♀️ Doktorum mesaj atmış nasıl oldun sıklaştı mı sancılar diye, bizim oğlan dalga geçiyor galiba hocam dedim sancı falan kalmadı 🤷🏼♀️ Bekliyorum ama boşuna sanki doğuramayacakmışım gibi hissetmeye başladım 🤕