B_isik 6 haftalık hamileyim vajinal ultrason yapıldı kese ve bebek var ama kalp atışını doktor duyamadı. Haftaya gel dedi kaç haftadır haftaya gel olayını yaşıyorum
Mina01 B_isik 6 haftalık benim de duyulmamisti 7+1de duyuldu canim olabilir yani. kendi kendini korkutma bazıları geç döllenmeden 9.haftada bile duyabiliyor
Anchores B_isik bende 6 haftalıkken hamile olduğumu öğrendim kalp atışı yoktu 8. Haftada kalp atışını duydum 😇
B_isik Ay teşekkür ederim içim rahatladı vallahi doktorum beni konuşturmuyo yapacağını yapıp gönderiyo valla
B_isik Mina01 Ya diyorum acaba başka hastaneye veya özele falan mı gitsem süleymaniye kadın doğuma gidiyorum