Yıllardır çekiyorum mantardan yeşile kadar varmadı kaşıntım da nadir oluyor ama süt kesipi akıntım oluyor sirke kullandım travazol kullandım oral antibiyotik kullandım genital sprey kullandım evlendim hamileyim 2-3 hafta önce doktorum fitil verdi 2 gün rahattım tekrar başladı sanırım ömür boyu benimle kalacak 🥺