mutlubiranne06 Merak ediyorum benim gibi uzun bekleyişten sonra anne olan var mı aramızda? Ben daha çok yeniyim 5 haftalığız 🙈
vuslatim34 mutlubiranne06 ne güzel Allah saglıkla kıcagına almayı nasip etsin. Benimde 2.5 sene oldu bekliyorum hala
zeynep_0395 mutlubiranne06 3yıl sonra Rabbim verdi 23+4🥰 Rabbim dileyen herkese versin bizlerde kucağımıza alalım sağlıkla🙃
mutlubiranne06 vuslatim34 senin için dua edicem 🤲🏻rabbim en yakın zamanda kucağını doldursun inşallah 💋
Sabazzumra vuslatim34 allahım Insallah isteyen herkese hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin insalalh🤲
Deletedmom355 mutlubiranne06 bn 4 yıl bekledim ❤️ Evlilik yıl dönümümde hamile olduğumu öğrendim (tüp bebek)
Deletedmom355 mutlubiranne06 hiç beklemiyordum. Çünkü transfer sonrası hiç yerimde durmadım sürekli merdiven in çık oldu. İlaçları bırakmak için kan verince de inanmadım çok ağladım 🙈 önceleri çok stres yapardım bunda rahat olmak işe yaradı 😍😍
Kuzucumm mutlubiranne06 5.5 yıl sonra hic beklemediğimiz anda gelen mucizem 4+5 haftalik🤰 Rabbim hepimize saglikla kucagimiza almayi nasip etsin ve bekleyen isteyen herkese de en kisa zamanda nasip etsin 🤲
Ayyse34 Senede öğrendim bende hamilelğimi 30. Haftadayım şimdi rabbim isteyen herkese nasip etsin hiç beklemedim zamanda geldi minik kuzum 😇