Mine8191 bizde 27+1 💓 kıyafetler, oda takımı, bebek arabası çoğu şeyi hallettik çok ufak tefek şeyler kaldı son zamanlara bırakmayı düşünmüyorum. İyice soğuk olacak havalar. 2 kişi çalışıyoruz her ay bişeylerini halletmeye çalıştık daha iyi oldu. Herşey kızımız için 💓💓💓